Close

Search:

Type: Posts; User: Kit

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.07 seconds.

  1. Thread: Club Promoting

    by Kit
    Replies
    11
    Views
    337

    real life interactions count more. #rule #1

    real life interactions count more. #rule #1
  2. Replies
    6
    Views
    179

    buy a brush

    buy a brush
  3. Replies
    183
    Views
    4,452

    so you do know how to be funny :P another idea...

    so you do know how to be funny :P

    another idea for you to try is to be unpredictable maybe :P

    I think what the guys were about to explain to you is that there is sex thats just like shaking...
  4. Replies
    183
    Views
    4,452

    lol hahaha i didnt notice xd want to edit it...

    lol hahaha i didnt notice xd

    want to edit it but cant :P

    H = him

    halfway the convo the guy became a real person.. a him!:P
  5. Replies
    222
    Views
    5,289

    i think the quasimodo in case would have more...

    i think the quasimodo in case would have more success if he was insanely social and kind... with "intense" seductive qualities than trying to achieve cool/stylish/sexy
  6. Replies
    183
    Views
    4,452

    uh its about dynamics, surprising, mental...

    uh its about dynamics, surprising, mental addictionnn :
    actually, I think reading up on stuff like NLP may be very helpful to you.
  7. Replies
    25
    Views
    984

    uh, if that ovulating theory is right, your...

    uh, if that ovulating theory is right, your testoron levels probably have had a surge for whatever reason

    anyway, don't fucking do it without, it's stupid :p

    edit: oh you said you started...
  8. Thread: Why do guys flake?

    by Kit
    Replies
    21
    Views
    882

    Men Allowed hmm, i found that there are more people in...

    hmm, i found that there are more people in relationships here, maybe that plays more of a role?
  9. Thread: Why do guys flake?

    by Kit
    Replies
    21
    Views
    882

    Men Allowed lol i was used to 16/20 or something from tinder,...

    lol i was used to 16/20 or something from tinder, until i moved here :P
  10. Thread: Why do guys flake?

    by Kit
    Replies
    21
    Views
    882

    Men Allowed no seriously, in theory online dating is a very...

    no seriously, in theory online dating is a very cool idea

    in practise its so much quicker and easier to filter people IRL than online.

    You can SEE often what some of their pros and cons are...
  11. Thread: Why do guys flake?

    by Kit
    Replies
    21
    Views
    882

    Men Allowed i was on time with the first guy and had told the...

    i was on time with the first guy and had told the second guy that i would be later when he proposed the date.. AND the time..
    It's not my mistake he didnt go with the time i proposed and didnt take...
  12. Thread: Why do guys flake?

    by Kit
    Replies
    21
    Views
    882

    Men Allowed haha i just decided to quit online dating. It...

    haha i just decided to quit online dating.

    It worked out so well before, but this year nothing is working out:P
  13. Replies
    183
    Views
    4,452

    Haha let me show you a convo of mine, note the...

    Haha let me show you a convo of mine, note the guy eventually flaked IRL cause I wasn't his type.

    G = guy, M = me

    G Your picture is the least mysterious thing about your profile.
    M haha should...
  14. Thread: Why do guys flake?

    by Kit
    Replies
    21
    Views
    882

    Men Allowed yeah i dunno, maybe i used up his interest or...

    yeah i dunno, maybe i used up his interest or something.

    I don't know.. he was texting with me up till 5min before I arrived.. Maybe he had hoped on instant recognition and a great vibe...

    I...
  15. Thread: Why do guys flake?

    by Kit
    Replies
    21
    Views
    882

    Men Allowed the second guy waited 30+min for me.. or maybe...

    the second guy waited 30+min for me.. or maybe thats the reason it didnt end up well.

    just maybe blinddates werent the best idea *sigh*
  16. Thread: Why do guys flake?

    by Kit
    Replies
    21
    Views
    882

    Men Allowed Lol not even that 2 new first dates, of which...

    Lol
    not even that
    2 new first dates, of which the dates didn't even take place

    They showed up (or didnt? I didn't know who they were anyway so wont know if they actually showed up)
    and...
  17. Thread: Why do guys flake?

    by Kit
    Replies
    21
    Views
    882

    Men Allowed Why do guys flake?

    Never had this happen, or at least, not like this

    2 dates, 1 week
    both guys flaked....

    I don't understand fully why.

    Can someone explain why it's worse to
    - decently say goodbye or say hi,...
  18. Replies
    183
    Views
    4,452

    because you don't relax.. lol seriously, chill ...

    because you don't relax..
    lol seriously, chill

    it's supposed to be fun.. not easy fun but hard work fun sometimes, but still F U N lol

    if it isn't it seems like a waste of time to me
  19. Replies
    183
    Views
    4,452

    uh she is busy, you didn't open her up more, also...

    uh she is busy, you didn't open her up more, also gave no reason for giving a nr or anything.. the 'what's your number' comes a bit out of the blue?
    It looks like a bit of small talk, which could be...
  20. lol i did it once, yeaaaars ago. I would answer...

    lol i did it once, yeaaaars ago. I would answer it very differently if I did it right now I suppose, but dont really care

    98% Experimentalist
    97% Switch
    91% Bondage receiver
    90% Non-monogamist...
  21. Replies
    15
    Views
    524

    did you use serum, oral supplements/powder or...

    did you use serum, oral supplements/powder or something else?

    Funnily, exactly right now I am consuming more vitC with powder to reduce the time it takes mono to heal... has anyone else tried...
  22. Replies
    26
    Views
    1,365

    I don't think there is one true definition of...

    I don't think there is one true definition of love. I think you are the one to shape your own love.
    I will respond what it is in my view

    It's not about pain.. it's about wellbeing
    and it's not...
  23. isnt this supposed to be obvious... there are...

    isnt this supposed to be obvious...
    there are 1000s of situations where (you already knoe) this concept applies.. *sigh*
  24. Replies
    5
    Views
    264

    I think she is the only one who can actually...

    I think she is the only one who can actually show/tell why lol
  25. Replies
    23
    Views
    895

    i think that nonthinking thing is bullshit.. i...

    i think that nonthinking thing is bullshit.. i mean sure, you cant force it, but you can be fully aware you are happy, yet think and use it while you are talking to convey a message. .. or solve an...
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4